dimecres, 22 d’octubre del 2014

Segona Edició Segueix el Fil - Part 1


Aquest any he participat de nou a l'edició de Segueix el Fil que es va celebrar el 18 i 19 d'octubre al carrer dels Sastres d'Olot, durant la fira de sant Lluc. Hi havia un ambient molt bonic. Estic molt contenta de com va anar tot i molt agraïda a l'organització per donar-me la seva confiança de nou.

Tant el dissabte com el diumenge es van impartir tallers infantils i tallers d'adults. I fins i tot algun taller per fer en família.

El dissabte a la tarda vaig impartir un taller de clauers de feltre per a nens i nenes, amb l'ajuda incondicional de la meva germana :)

Aquí us deixo unes fotos del taller.
(Fotos by Alba Danés de Dèdal, per a Segueix el fil)


 
les mostres dels clauers que els hi proposava fer

 

 Algunes de les participants del taller amb els seus clauers acabats! :)


També he tingut un racó en l'Espai de Mostres, on s'exposaven productes fets a mà del món del tèxtil.



Tal i com es va fer en l'edició anterior, aquest any també es va fer un sorteig d'una panera de productes, on molts hem col·laborat aportant un producte fer per nosaltres.
Aquest any em vaig decidir a fer una cistelleta de lli amb trossets de teles de colors

Vaig utilitzar com a guia aquest tutorial

D'aquí uns dies la segona part....

10 comentaris:

Montse ha dit...

Nena!!! quines fotos més tcules! i quina cara de felicitat tant tu com les nenes! que guai! me n'alegro que anés tant bé! m¡'encanta la cistelleta! un petó gran gran

Cristina ha dit...

Estàs guapissima! No saps com m'hagués agradat venir a veure't...Estic molt contenta que anés bé ;)))) Es veu tot xulíssim! I la cistelleta és una cucada!!!

Muaaaaaaaacks reina!!!

glaramknits ha dit...

Ai, Lua! No em diguis que aquesta manteta amb els núvols l'has feta tu? En NECESSITO una!

Els clauers també fantàstics,es clar.

cristina ha dit...

Quina sort els qui van poder venir al teu taller!!!!! i amb els clauers tan monos que van fer s'ho debien passap pipa! els han quedat perfectes! I la teva cistelleta també una cucada!
Una abraçadota!
Muuuuuuuuuak!!!!!!!!

Anònim ha dit...

Hola Lua!

M'encanto tot el que fas, tens molt bon gust i molta traca :)

Gràcies també per l'enllac al tutorial. De fet, volia fer una cistella igual amb la col-lecció de la Ellen Backer; l'inspiració em va venir després de veure l'estoig tan bonic que li vas fer a la Cristina; així que amb el tuto faré via més ràpid...

I com no, els clauers, una cucada.

Salutacions d'una desconeguda,
nanainwien

Laia ha dit...

Que mones les nenes amb els seus clauers ;)

La cistella, super xula! Ja tinc ganes de veure la segona part del reportatge

rid ha dit...

que guaiiiiiiii!!!!1

drapets by helen ha dit...

Tard però al final he mirat el post.... ;) que xula es veu tot segur que va ser una experiència fantàstica! Petons

Ganxetades ha dit...

Com m'agraden aquests clauers tan xulos que proposàves!!!
I la cistelleta és una monada, quina sort qui fos l'afortunada!!
Estàs guapíssima!!
Molts petons!!

Silvia LGD (Little Green Doll) ha dit...

Molt xulos els clauers!! Quines alumnes més aplicades :)
Moltes gràcies per l'enllaç al tutorial del cistellet, m'encanta!
Petons!