divendres, 12 de setembre del 2014

Summer Quilt

Al mes de març us vaig ensenyar en un post que estava treballant en un quilt, un encàrrec familiar.

L'estiu ja s'acaba, però amb la calor que fa, encara ve de gust posar colors alegres a casa, oi? Doncs aquí teniu el quilt acabat. M'agrada l'efecte de mosaic de flors.

Les teles són amb tons fucsies, taronges, vermells... i són totes del dissenyador Kaffe Fassett. El patró és del llibre Kaffe Fassett's Kaleidoscope

Aquí us deixo unes fotos


  
  




 Espero que us hagi agradat, i gràcies per ser aquí !!!

15 comentaris:

Unknown ha dit...

Quines teles més alegres^^

Montse ha dit...

Nena!!! ESPECTACULAR! M'encanta! quin colorido més alegre! un petó gran bonica!

AikaMaku ha dit...

ooh! Quants colors! I què tal això d'encoixinar una colxa de matrimoni? Jo ja suo quan n'encoixino d'individuals... :)

Kosturetes ha dit...

Lua quina passada!!!!! Ha quedat genial. Encoixinada encara es més maca. Molts petons.

Kosturetes ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
myworldofwool ha dit...

Lua, ja se que sempre et dic el mateix: M'ENCANTA!!!! quines manetes que tens, noia! I m'encanten les teles, jo ho posaria també igual a l'hivern. Em nego a pensar que l'hivern no pot ser divertit! jajajaja!
Una abraçadota!
Muuuuuuuuuuuuuuuuuak!!!!!!!!!!

Montse ha dit...

Quina preciositat, les robes son molt maques i els colors molt alegres. Sembla que hagi d'arribar la primavera un altre cop.
Salutacions,

Francina ha dit...

Hola, Lua! Te felicit, quin quilt més alegre! Transmet vitalitat, molt encertades les teles, m'encanta!!

Júlia ha dit...

Laura és realment espectacular neni!!!
I taaaant hem de donar alegria a les habitacions, que quan vagis al llitet et surti un somriure, oi?!
Petonets

Silvia LGD (Little Green Doll) ha dit...

Guau! Felicitats, t'ha quedat magnífica!! Quins colors tan vius, m'encanta!! Petons!

anacraftsbcn ha dit...

Que monada!! Muy muy chula

Cristina ha dit...

Reina...no tinc perdó, et tinc completament abandonada. Però que sàpigues que això s'ha acabat! Vaig a posar-me al dia ;)))
Una passada de quilt, SÚPER!!!! M'encanta...ets única. Muaaaaaaa

Laia ha dit...

Uauu, massa llempant per mi, però de tota manera és espectacular!

ANNA ha dit...

Ooohhhh! Preciosa! M'encanta! Els colors! Una feinada que t'ha quedat espactacular! ;)

Desmadejalamadeja ha dit...

Es increible!! Preciosa i molt alegre.
Quina feinada...