dilluns, 12 de maig del 2014

Sew Together Bag


Fa un parell o tres de mesos vaig veure un patró d'un estoig per posar les coses de cosir que em va encantar, però la veritat és que em va semblar que seria molt complicat.
Vaig buscar-ho a internet i vaig trobar un piló de gent que l'havia fet. Així que em vaig animar a fer-lo! I el que vaig tenir clar des del primer moment que el vaig veure: aquest seria el regal per la Cristina, pel seu aniversari.
L'any passat al final no li vaig poder fer res... així que aquest val pels dos! ;)

Per molts anys reina!!!!

 El patró es diu Sew Together Bag.
Jo el vaig comprar al web www.craftsy.com però ara l'he estat buscant i ja no hi és...
El que sí que he trobat, buscant buscant, és un Sewalong. Tant de bo l'hagués trobat abans, m'hauria fet molt de favor.

Les teles són comprades al Nunoya, de la dissenyadora Ellen Luckett

Aquí us deixo unes quantes fotos dels detalls:


 





  


Cris, espero que el gaudeixis molt !!! Sé que et va encantar, i amb això ja sóc feliç!
Gràcies per TOT ! Muacks!



Fotos by Cris

19 comentaris:

Bordando mí vida ha dit...

Precioso!!!
saludos!!

Anna ha dit...

Una passada!!! Extrem!

AikaMaku ha dit...

Nena que fort! Farà uns 15 dies que vaig descobrir aquest necesser i he estat buscant el patró com una loca sense èxit! Em mirare el sew-along a veure si me n'ensurto. Gràcies!

drapets by helen ha dit...

Noieta només de veure'l ja m'entra suor! Quina feinada!!! M'encanta, t'ha quedat genial.... Segur que li va encantar! ;) petons

Montse ha dit...

ooooooooooohhhhhhhhhhhhhM'ENCANTA, M'ENCANTA, m'ENCANTA I EM reencanta! Una cucada nena! Un petó molt gran

Cristina ha dit...

Et diré una cosa que encara no t'he dit...el dia que me'l vas donar no em vaig posar a plorar perquè hi havia l'Antònia i la Muntsa que sinó!!!!!! Aquest regal val per mil...perquè és preciós i perquè l'has fet tu. MIL GRÀCIES PER TOT, PER SER-HI SEMPRE. UN petó GEGANT!!!!!!!!!!

Júlia ha dit...

Mare de deu senyor! com diu l'Helena quina feinada!
Cada detallet és perfecte. Ja m'imagino a la Cris super emocionada.
Petonets

Unknown ha dit...

Súper-pràctic amb tants compartiments :)
la tria de teles em sembla molt maca

Llepafils ha dit...

És una passada de bonic i pràctic! Les teles escollides precioses :) un 10 i mig!

Laia ha dit...

Es que no és per menys, no m'estranya que la Cris s'aguantés les ganes de plorar. És molt i molt xulo!

Anna MP ha dit...

Ostres quina monada i quina feinada, és clar que la Cristina s'ho mereix....

Felicitats a les dugues!!!

Anna

ANNA ha dit...

Ooohhhh! Impressionant! Normal que estigui emocionada i contenta la Cris! És preciós, n treball molt elaborat i segur que el fa servir molt! ;)

Silvia LGD (Little Green Doll) ha dit...

Una passada!! M'encanta!!! I les teles que has utilitzat queden perfectes, són precioses!! Petons!

Ganxetades ha dit...

Oh! Per favoooor, què bé ha quedat!!
Ja saps que me n'he enamorat perdudament!
Molts petons guapi!!

ramon ha dit...

Dedica-t'hi. Quina passada!

Anna ha dit...

Ostres Lua!!!!! M'ENCATAAAA!!!!!Jo també el vull fer!!!! És una passada.
Anna

Anònim ha dit...

Quina PRECIOSITAT!
M'enanta; m'encanten els colors, m'encanta la combinació de teles, m'encanta l'elegància, m'encanta la utilitat, m'encanta la delicadesa. M'encnata TOT i es veu tan ben cosida... ENHORABONA. M'encanta (per si no havia quedat clar).

rid ha dit...

Ben segur que li ha encantat perquè és preciós!!!!

Desmadejalamadeja ha dit...

Es super maco! Quin regalàs!