dijous, 5 de setembre del 2013

Nanuk


Coneixeu les aplicacions de Cus el Gat? Són unes aplicacions (thermoadhesives) amb unes ilustracions molt boniques i divertides,  perfectes per personalitzar peces ja fetes o bé peces que cosiu vosaltres mateixes.
Heu de saber doncs, que a partir d'ara, es diuen NANUK.

Es van posar en contacte amb mi i em van fer un encàrrec per si podia cosir algunes aplicacions a alguna peça ja feta i també fer peces noves des de zero i decorar-ho amb les aplicacions, una mica al meu gust. Les aplicacions noves són de la col·lecció Muffins.

Em van demanar que fes un parell d'individuals, agafadors, i decorés un drap de cuina i un davantal.

A veure què us sembla!!!!!

INDIVIDUALS
 


Individual 1:  Un individual decorat amb pastissets i dolços.





Individual 2: Decorat amb la familia gallinera :)





La taula ja està a punt!!! ;)



AGAFADORS

Agafador 1:  Agafador decorat amb croissant i cirereta



Agafador 2:  Agafador decorat amb pot de melmelada de maduixes




Els dos agafadors, per davant i per darrera




DRAP DE CUINA

Drap de cuina decorat amb els pollets

 


Al drap de cuina li he cosit dues tires de tela i a sobre hi he cosit les aplicacions tant boniques dels pollets.



DAVANTAL DE CUINA

Davantal de cuina decorat amb pastissets


En aquest cas, el davantal ja era una peça feta, el que he fet ha estat decorar-lo amb les aplicacions de pastissets per donar-li un aire divertit i personalitzat !



Us agrada com ha quedat tot ???
Us animeu a provar-ho???? Segur que teniu mil idees més!


Fins a la propera!!!! 

16 comentaris:

Ganxetades ha dit...

Aaah!! M'agrada tot moltíssim!! M'haig de fer un individual d'aquests per la feina!!

Núria (Els petits retalls) ha dit...

WAW, Lua!!!
Però tot és maquíssim!!!
Han sapigut escollir la persona adient per fer-lis les mostres. Ha quedat tot genial!!
Si hagués d'escollir una cosa em costeria moltíssim. Segurament em decanteria pels individuals són una passada! Encara que els agafadors,...
Petó guapa

cristina ha dit...

Quin goig de taula, Laura! m'encaaaaaaanten aquests individuals! m'encaaanten!!!!! jo ara estic com una boja fent aplicacions per la Carlota.... mira, ara m'ha donat per aquí! jajajaja!!!! una pregunta: ho fas a mà o a màquina? jo de moment només a mà.
Una abraçadota!!!!! i bon cap de setmana!

laura ha dit...

M'encanten les aplicacions i com has canviat els draps de cuina, convertint un draps més aviat sosets, en unes cucades. Ahhh, els individuals són xulíssims. A mi em sabria greu utilitzar-los per por a tacar-los.

Unknown ha dit...

Enhorabona per l'encàrrec, Laura!

Si les aplicacions m'agraden moltíssim, el que has fet tu encara m'agrada més. Tot és de dalt de tot! Ets la reina!

Salut!

Anna MP ha dit...

Ostres Lua quina monada!!!!
Jo aquest estiu he fet un parell de samarretes amb aplicacions (pendents de penjar al blog), però aquestes teves m'han agradat moltíssim.

Anna

Kosturetes ha dit...

Les aplicacions son guapíssimes, ara bé tot lo que has fet amb ellas es una monada, no podian trovar una persona millor per fer-ho!!!!!!! Molts petons,llastima que el diumenge treballes i no vaig poder veurat!!!!!
Peto gran gran :))

Francina ha dit...

M'encantaaaa!!!!! Tooooot!!!! Els individuals, els agafadors, es drap de cuina customitzat.... Quina passada!! Fa un temps que vull aprendre a fer cosetes d'aquestes, precisament aquests dies estic cercant algun lloc on aprendre'n.

Ah, tal vegada et demanaré consells :)

Laia ha dit...

Ooooooh com m'agrada toot. Sobretot l'individual taronja, jeje

Mª. Angeles ha dit...

Tot es una kukada !!!!! Les aplicacions son una monada i queda preciòs. No descarto copiar-ho je je.
Una abraçada

Montse ha dit...

Lua ets la meva ídol!!! t'han quedat SUPER bé! m'encanten tots! un petonàs guapa

if lopez ha dit...

ooohhhh...tot és molt bonic!!!!felicitats!!

Marta ha dit...

Ohhhhhhh però què xulo tooot!!!!! M'encanta!!! Tant les aplicacions com la 'base' de cadascuna d'elles! Felicitats!
Petonets!!

Cristina ha dit...

Reina!!! Ja sóc aqui!!!! jejejej! A mi m'encanta tot...i tan ben cosit, perfecte!!!! Com tu saps ;) Però el que em té enamorada són els agafadors...aquest croissant el trobo super graciós! Un petonàs reina!!!!

Silvia LGD (Little Green Doll) ha dit...

Què monos!!! Són molt maques aquestes etiquetes! Petons!

Anònim ha dit...

Ets un pou d'idees !! Com canvia amb el detallet de les aplicacions. Has fet cosetes molt i molt boniques i molt i molt originals.
1 petó