dilluns, 10 de setembre del 2012

Benvinguda, Martina!

Hola a tothom!
Aquesta setmana passada ha estat molt emotiva per mi. Dues de les meves amigues han estat mares!
Ha anat tot bé, així que estic feliç! :)

Aquest estiu, ja que no hem fet res especial per les vacances, he pogut "treballar" molt, i menys mal, perquè tenia molta feina per fer.

En aquest post us ensenyo el regal per la filla de la meva amiga Sílvia, la Martina.

Ja ho tenia parlat amb la meva amiga, i vam quedar que li faria un cobrellit pel llit de branes.
Ella preferia alguna cosa amb colors suaus i que no fos estrident, i també que no hi haguessin massa dibuixets. Vam localitzar una roba estamapada del nunoya, preciosa, i a partir d'aquí vaig triar la resta de teles per posar al cobrellit.





També vaig fer-li un nino de ganxet. Un xaiet dormint.
El patró és aquest


També vaig afegir-li un porta-xumets fet de ganxet, amb el cap d'ossito com el dels sonalls que faig a vegades, però una mica més petitó, del llibre Amigurumi Two de Ana Paula Rimoli.
La tira la volia fer de tela, però vaig pensar que per cosir el cap a la tira em seria més facil fer-ho tot de ganxet.




I per acabar,  també vaig fer-li un pitet amb la roba estampada del cobrellit.

Espero que a la martina li agradi tant com li va agradar a la mare.

Petons i fins aviat!!

(d'aquí uns dies us mostraré un altre regal de nadó....qué será será... )


14 comentaris:

sonietaSun ha dit...

com sempre, deliciós!

ANNA ha dit...

Lua és preciós, espectacular tot!! no m'estranya que li agradés a la teva amiga i a la Martina segur que també li agradarà!!! felicitats!

Marta ha dit...

Genial Lua!!!! Molt finet! Normal que li agradés a la mare :)
Ja ten ganes de veure l'altre regalet!!
Fins aviat!

albis ha dit...

Lua, vull tenir molts fills per a que em regalis cosetes d'aquestes cada dia!

mariarrosa ha dit...

Me gusta todo, todo, todo!!! Vaya un regalo precioso.

Laia ha dit...

Jajaja, t'anava a dir el mateix que l'Alba!

anacraftsbcn ha dit...

Guau laura, es espectacular!! Súper chulo, a Martina le encantará!!! De verdad, eres la pera, te has debido pasar el agosto currando un montón :S Un beso mío y otro de Elena ;)

cristina ha dit...

Ets una artistassa, Laura! fas unes coses PRECIOSES! La teva germana, les teves amigues, els fills de les teves amigues... QUINA GRAN SORT TENEN AMB TU! No m'estranya que estiguin contentes, tot és una cucada!
Felicitats pels teus nous treballs i milions de gràcies pels teus dolços comentaris al meu blog, em fan molta il·lusió. Gràcies!

Ganxetades ha dit...

Com m'agrada, la roba estampada és increïble, vull fer regals com els teus!!
L'ovelleta és tan tendre (he guardat el patró, a veure si li faig un forat, jeje)!!

Núr ha dit...

Quin conjunt més fantàstic! I l'ovelleta... jo també me n'he fet un fart de fer-ne! Ara fa temps que vaig decidir deixar-la aparcada i canviar de regal! hehehe

Cristina ha dit...

Mare meva!!!! Estic amb la boca oberta...és que m'encanta toooooot, les teles que vau escollir, el disseny del cobrellit, el pitet, el porta-xumets, i el xai PER FAVOR!!!! Ets la meva ídol Lua. Petonets!!!!!

Montse ha dit...

hola lua! acabo de conèixer el teu blog i m'encanta!!! quines labors més maques! i aquest kit per la Martina ESPECTACULAR! Felicitats! una abraçada!

Anna ha dit...

Lua, t'ha quedat molt maco aquest cobrellit, i la resta de coses impresionant!!!
Anna

OlgaQuilt ha dit...

caramb. Quin conjunt mes bonic.

Un petonet.

Olga