dilluns, 13 de febrer del 2012

Bags for twins

Quan vaig saber que seria "tieta" d'aquest parell de bitxitos, vaig començar a pensar què els hi podria fer . Com no podia ser d'altra manera, havia de ser un detall fet per mi, però aquesta vegada vaig optar per l'opció més pràctica, que va ser demanar directament a la mare de les criatures què els hi podria regalar que li fos d'utilitat per a ella. Sí, la confiança diuen que fa fàstic... oi?  ;)

Està molt bé regalar coses moníssimes per a decorar i posar a l'habitació, però a vegades no tenim molt en compte la practicitat de les coses. Recordo que li vaig dir varies coses que els hi podria fer i va triar les bossetes per guardar roba i per anar a la guarderia.

Aviso que les fotos són bastant dolentes (les vaig fer el dia abans de regalar-les i ja no hi havia llum natural)
Vaig fer dos jocs de bosses, un joc de mida estandard (que son les que normalment faig), i un parell de bosses més grans.

Aquí teniu les bosses grosses per la Berta i en Mateu.
Les mides aproximades són d'uns 38cm d'ample i 49 cm de llarg.



Tela de mussols, de la dissenyadora Ann Kelle i fabricada per Robert Kaufman
Tela de les matrioshkes és del fabricant japonès Kokka fabrics.

I aquí les bossetes mida estandard que faig normalment de mida aproximada 30 cm d'ample i 35 de llarg.





Tela d'animals de la colecció 2-D Zoo d'Alexander Henry

18 comentaris:

+Eva+ ha dit...

Unas bolsas preciosas, como todo lo que haces!!

Cristina ha dit...

Quina cucada de bosses!!!! Són practissimes, oi? A més tens un gust exquisit amb les teles....em xiflen!

lo didal ha dit...

Molt boniques! Molt bona combinació de colors!!

neuscarrilero@gmail.com ha dit...

Jo no sóc gran experta en agulles i potser per això em quedao embadalida amb la traça i gust de combinació d'estampats, colors, formes... Tot i que ara em vull animar a fer alguna coseta i miro els links que has posat per les teles, però no venen online. Podries dir-me en quines botigues acostumes a comprar online. Moltíssimes gràcies :)

Laia ha dit...

Són moníssimes! Entre tu i la AM, m'esteu fent agafar ganes de cosir sense parar :)

albis ha dit...

Moníssimes!!!

Knit Family ha dit...

m'encanten com han quedat les robes molt maques!!!

Belen ha dit...

com a mare dels bitxos puc dir que les bosses son precioses i que els meus fills les lluiran orgullosos a la guarderia el curs q ve.
gracies laura!

Nutsue ha dit...

Com sempre està cuidat fins l'últim detall ;) són una monada!

Montseta - Montsecosecose ha dit...

Molt xules!!! Em sembla que d'aquestes en faras més de dues, pensa que porten un trote important i s'han de canviar sovint... jo ja es la cinquena que li faig a la meva fillola i només te 2 anys...

Ganxetades ha dit...

Ja saps que m'encanten les bosses que fas, oi? Tan boniques com sempres!!

Cristina ha dit...

Hola de nou! Si tens una mica de curiositat i t'agraden les sorpreses...passa pel blog! Si no t'agrada el que hi trobes, tranquila, no passa res!!!

ramon ha dit...

Quin regalàs per als bitxitos!

susana ha dit...

Les bosses moníssimes.
Veig que ja se m'han avançat però al meu blog fa menció al teu.
Bona nit,
Susana

Marta ha dit...

Jeje... ens anem perseguint! Et dic el mateix que la Cristina i la Susana... en el meu bloc també apareixes!!
Fins aviat,
Marta

margarida ha dit...

Tota la raó amb això dels regals pràctics pels nadons! I si a sobre són tan rebonics com aquestes bosses encara millor!

M'ha encantat el teu comentari! Gràcies! És qüestió de no tenir por, una àvia que en sàpiga molt, videos de youtube i paciència, moooolta paciència! :P

margarida ha dit...

Per cert, boníssima la samarreta Mic! T'ha quedat genial!

Weaveron Textile ha dit...

wow, what a beautiful bag.