diumenge, 17 d’octubre del 2010

Sweater Mossy

Com podeu veure, normalment no penjo gaire res teixit, i no és que no faci res, però com que no sóc gens experta, em fa un xic de vergonya ensenyar segons què.

Aquesta vegada us ho ensenyo, tot i que hi ha alguns errors, però de mica en mica anirem aprenent, que les agulles se'm resisteixen bastant!!

Vaig escollir un top-down, el patró Mossy, però amb una variació, sense el dibuix que fa el jersei del cos, i l'he fet llis ja que el trobava una mica massa carregat.

Les llanes són les Belle Organic de l'Amy Butler, de la Rowan. Molt gustoses de teixir, amb 50% cotó orgànic i 50% llana orgànica.



Aquest jerseiet és per el fill d'una amiga que aviat farà un anyet. Així que vaig triar la talla 18 mesos, però quan vaig arribar al punt de separar les mànigues vaig veure que em quedava molt petit de cos, així que vaig continuar creixent alguna passada més. Potser és que apreto massa i em queda tot esquifit???

Un cop finalitzat, vaig pensar que potser m'havia quedat justet de llargada de cos, així que aquest cap de setmana vam provar-li a l'oriol, al destinatari en qüestió, i efectivament, quedava just a la mida i he decidit desfer-lo i allargar-lo un xic perquè el pugui dur més temps.

Veureu el nyap que m'ha quedat. En la part del punt del dret, es veu com una ratlla d'uns punts que m'han quedat com més fluixos... (uns centímetres abans d'on comença l'acabament del punt d'arros, que és precisament fins on vaig desfer i vaig tornar a teixir) en fin, no he trobat solució i el deixo així.


La meva amiga encantada amb el regal que li he fet, així que jo feliç.

Intentaré penjar més cosetes que teixeixi, a veure si puc anar perfeccionant.

13 comentaris:

Belen ha dit...

però si està molt bé! es que ets massa auto exigent...
de veritat que es moníssim.

petonets

greta ha dit...

Nena yo no le veo ningún problema, lo que pasa es que eres muy exigente, de todas formas si lo lavas y lo bloqueas yo creo que este “problema “ quedaría solucionado, de todas formas yo lo encuentro perfecto.

Laia ha dit...

Doncs jo també penso que està molt bé i no es veu cap errada. El diseny és molt mono i no m'extranya que la teva amiga estigui tan contenta.

rosalia ha dit...

T'acabo de descobrir i ¡ai! quina marxa amb les agulles. ¡Quins detallets preciosos! Crec que et seguiré d'aprop.

Crochetmestres ha dit...

Es imposible que de tus manos pueda salir algo que no este bien, no seas tan exigente contigo, guapa.
Petonets

Silvia La Gata Con Botas ha dit...

Te ha quedado precioso! Me encanta el color y los botoncitos! A mí el punto se me resiste... a ver si este invierno me pongo con ello :)

Pushka ha dit...

ep, a mi m'agrada molt :D

Nutsue ha dit...

Ets molt exigent amb tu mateixa! però si es veu maquíssim! a mi m'encanta!!!!

lo didal ha dit...

Està molt bé, ja m'agradaria a mi poder fer un jersei així....

Trapule ha dit...

El model és molt xulo. Estic d'acordx amb la resta que ets molt exigent amb tu mateixa.

Ganxetades ha dit...

A mi m'encanta!! Ja m'agradaria a mi saber fer un jerseiet com aquest!
De vegades som massa exigents amb nosaltres mateixes.

ramon ha dit...

Preciós. Aquest color blau m'encanta.

Hormiguica ha dit...

Te ha quedado genial. El problemilla ese ya veras que en un par de lavadas los puntos se amoldan al sitio que tienen y ya ni se ve.

Postea más cosas de punto que te salen muy bien!