dimarts, 10 de març del 2009

Baby Towel i Matrioshkes...

Aquí teniu les dues últimes cosetes que he fet i les dues han estat uns encàrrecs. Així que avui farem un poti poti de projectes acabats.

Baby Towel


Aquí teniu una baby towel utilitzant el tutorial de purlbee, acompanyat d'un pitet de conjunt.
La roba de pollets és de la colecció Minny Muu de Lecien i la de topos de la col·lecció Lotus de l'Amy Butler.


Matrioshkes

I aquí teniu les matrioshkes. El patró és del llibre Tilda Julehus
Les robes, de la col·lecció Daisy Chain de l'Amy Butler.

Espero que agradi als seus destinataris!

15 comentaris:

albis ha dit...

Per favor! M'he enamorat bojament del pitet!

Anònim ha dit...

Hola Lua, m'encanten les teves creacions. On compres aquestes teles de l'Amy Butler? Són molt maques.
Gràcies,
Maite.

RID ha dit...

Tot preciós...però m'he enamorat de les matrioshkes...
Petons!

ramon ha dit...

Què maco! Ara... color taronja!
No serà per al nadó que va néixer fa poc i que ja li vas fer una bossa?

I nosaltres queeeeeeè?

Lua ha dit...

Gràcies a tots i totes!!!!

Ramon, no és pel mateix nadó... ha estat casualitat lo del color...
Ramonet vols un pitet??? jeje!!!

Maite, dona'm una direcció de correu i t'ho explico.

Belen ha dit...

que maco! a mi m'encanten les nines ruses.... ohhh! ja saps que ets una artista!

petons

Nutsue ha dit...

Quan veig les teves creacions em posaria a cosir! fas coses taaaaan maques! ai, l'enveja...

greta ha dit...

Que bonito todo, me gusta absolutamente todo.

un petonet fins dilluns

anacraftsbcn ha dit...

me encanta todo, buff, pero las matrioshkas que pasada!!!

Anònim ha dit...

M'encanta tot, i t'haig de agraïr haver conegut la Amy Butler gràcies a tu!
Ahir vaig rebre els 2 primers llibres que he comprat , som una pasada!!!!
Ara intentaré comprar robes, pero no sé a on..
Segueix així
Glòria

MJ ha dit...

tus cositas, como siempre, preciosas. Me gusta mucho la combinación de colores que has elegido para la toalla y el babero.

Fils i robes ha dit...

Pitet i tovallola...super monos!! El color taronja per bebe es molt bonic!!

Queta ha dit...

jolines lauretis estàs on fire!!!! moooolt bonic!!!!!

Unknown ha dit...

Molt maco tot, wapa. M'encanten les nines ruses, són precioses!

Knit Family ha dit...

Nena!!!!!!!!!!!!!
Quina passada les matriuskes, aquestes robes li queden genials!!!!!